Czy radio zapewni dobrą reklamę

Zastanawiając się nad sposobem reklamowania swoich usług lub produktów, zastanawiamy się jednocześnie nad radiem. Nie raz mieliśmy okazje słyszeć reklamę w tym oto odbiorniku radiowym. Nie wiemy jednak, czy to nam się opłaci. Otóż w telewizji reklamy są dobre dla wzrokowców, ponieważ mogą je widzieć i w ten sposób zapamiętują. Jednak nie zapominajmy, że również są osoby, które lepiej zapamiętują ze słuchu. Dla nich głównie te reklamy. Choć trzeba przyznać, że czasem korzystniej jest zareklamować się w radio eventy sportowe niż w telewizji, gdyż różnica polega głównie na cenie. Telewizja z pewnością weźmie więcej pieniędzy za wyemitowanie naszego spotu reklamowego. Reklama w radio eventy sportowe najczęściej wygląda jak informacja. Nie jest aż tak nachalna, a jednak skuteczna. Poza tym radia słuchamy już wszędzie, czasem nawet robiąc zakupy w hipermarkecie, lubimy mieć słuchawkę w uchu, z której wydobywają się słowa prowadzącego. Niekiedy w ten sposób dowiadujemy się, że w sklepie, w którym obecnie się znajdujemy jest właśnie jakaś promocja.

Comments are closed.